Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 77
Pokaż wszystkie komentarzeNO NIE DO KOŃCA SIĘ Z TYM MOGĘ ZGODZIĆ ,BO JEŻELI KTOŚ TUNINGUJE SKUTER MUSI SIĘ LICZYĆ Z WYŻSZYMI PRĘDKOŚCIAMI WIĘC I ZAINWESTUJE W LEPSZĄ ODZIEŻ I KASK ,A WIELE SKUTERÓW JEST PRZYSTOSOWANYCH DO ROZWIJANIA WYŻSZYCH PRĘDKOŚCI TYLKO SĄ BLOKOWANE ZE WZGLĘDU NA DURNE PRZEPISY KTÓRE OKREŚLAJĄ ILE MA ON POLECIEĆ ,A CZY ŚCIGACZE SĄ PRZYSTOSOWANE DO SPOTKANIA SIĘ Z DRZEWEM PRZY 200 NA GODZINĘ NIE SĄDZĘ :)WSZYSTKO ZALEŻY OD ZDROWEGO ROZSĄDKU KIERUJĄCEGO ,POZDRAWIAM:)
OdpowiedzOczywiście, że zdrowy rozsądek najważniejszy. Poprzez niedostosowanie fabryczne miałem na myśli zarówno geometrię ramy skutera i hamulce. o ile hamulce można by ewentualnie jakoś wzmocnić o tyle geometrii ramy się już nie zmieni, pomijam wielkość ogumienia. Nie sądzę, żeby taki skuterek był stabilny przy 150 km/h a już nie wyobrażam sobie wpaść w dziurę na czymś takim. Również pozdrawiam.
Odpowiedz